(På ånga) Tactile Wars Hack Online Engine Purchase Skin 03 Strategi Genre

Köp Skin 03 Strategi Genre Tactile Wars

 

 

💥 Tactile Wars hack generator creators Ankama

 

  1. Göra: 2213 Rösta
  2. Strategi
  3. kritik: Jag gillar verkligen det här spelet, jag har förmodligen funnit att jag hämtar och tar bort den här appen om 5 gånger nu, men jag skulle bara fortsätta komma tillbaka. Jag skulle radera detta spel på grund av bristande intresse när jag var lite yngre. Men nu när jag är lite äldre (13) tycker jag att jag gillar det här spelet mycket mer, och nu är jag ganska långt i spelet. Men ... det är ett problem. Jag valde färgen grön som min fraktion, jag valde det här eftersom jag ville vara lite av en underdog som jag trodde att folk skulle välja fler populära färger som rött och blått (också för att jag valde andra färger som rött och blått i tidigare konton) och Jag hade rätt, grön var inte en majoritet. Men du vet vad som är majoritet ... Rosa och lila. Rosa och lila vann kontinuerligt färgkriget vecka efter vecka, den enda medaljen jag har vunnit från färgkriget (andra än mynt) i "deltagarpriset"! Inget annat! Folk väntar på det rosa / lila laget! Jag är inte säker på ett sätt att fixa detta men "det här" problemet suger glädjen av att spela! Vänligen läs detta, om det inte var för detta problem skulle jag betygsätta denna 5 stjärnor
  4. inköp: Attack booster
  5. Publicera datum: 2015-08-13
  6. enheter: iphone
  7. Version noteringar: - Det är nu möjligt att vinna guld i slutet av en kamp genom att titta på en video utan att använda nycklar

https://goolnk.com/qlLX0p

 

 

Allmänt | |
Upp